اولین وسیله ی مورد نیاز ما برای شروع کار، تهیه ی سوزن نیدل پانچ مناسب هستش که توی (اینجا) مفصل در موردش صحبت کردم . دوم باید بریم سراغ پارچه مناسب نیدل پانچ که همونطور که (اینجا) توضیح دادم میتونه خیلی متفاوت باشه اما مناسبترین پارچه برای شروع کار پارچه‌های کانت دار یا پارچه های شماره دوزی هستن بعد از اون با سلیقه ی خودتون روی هر نوع پارچه ضخیم و ظریف میتونید هنر زیبای نیدل پانچ رو پیاده کنید. وسیله بعدی که خیلی مهمه کارگاه نیدل پانچ! کارگاه مناسب برای کار با سوزن نیدل پانچ، کارگاه چوبیه که شما میتونید کارگاه چوبی رو از (اینجا) تهیه کنید، توجه داشته باشید که کارگاه حتما چوبی باشه چون برای کار با نیدل پانچ یه مقدار با سوزن باید روی پارچه فشار وارد کنیم و اگر کارگاه پلاستیکی باشه، پارچه مدام جابجا میشه و کار رو سخت میکنه!
نخ و کاموای مناسب نیدل پانچ هم از لوازم ضروری کار با نیدل پانچ هستن که با توجه به سایز سوزن نیدل پانچ و هنر زیبایی که هدف نهاییمونه باید تهیه کنیم، برای سوزن ضخیم نیدل پانچ به کاموای مناسب که از (اینجا) میتونیم تهیه کنیم و برای سوزن ظریف نیدل پانچ به نخ مناسب و زیبا که از (اینجا) میتونیم تهیه کنیم، نیاز داریم.
توجه داشته باشید که درکنار همه اینها ما به متر، قیچی کوچک و الگو نیاز داریم و همه این لوازم رو میتونیم به راحتی از خرازی اینترنتی ارشمی تهیه کنیم.
برای دسترسی راحت به لوازم مورد نیاز نیدل پانچ (اینجا) کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *